Grupa |PIMEDIA kontynuuje współpracę z jednym z największych dystrybutorów mebli w Polsce, firmą Agata Meble. Do tej pory |PIMEDIA opracowała i wdrożyła kampanię linków sponsorowanych, połączoną z wykorzystaniem metody reklamy kontekstowej.
W pierwszym kwartale 2012 roku zrealizowana została kampania promującą kupony rabatowe dla klientów salonów meblowych (w ramach prowadzonej akcji za każde wydane 1000 zł otrzymywało się kupon na 100 zł). Kampania wygenerowała na stronach firmy wyjątkowo duży ruch sieciowy. W marcu |PIMEDIA wypromowała także otwarcie nowego salonu Agata Meble w Wałbrzychu. Jedna ze zrealizowanych kampanii dotyczyła nowej oferty butikowej Agaty.
„Kampania prowadzona przy współpracy z |PIMEDIA dała nam wymierne korzyści głównie dzięki umiejętnemu połączeniu reklamy kontekstowej z kampanią linków sponsorowanych. Poprawie uległy wszystkie istotne parametry ruchu sieciowego, w tym ilość odsłon, a także średni czas spędzany na stronie” – powiedział Robert Kwap, specjalista ds. marketingu internetowego w Agata Meble.
Przedstawiciele PIMEDIA oraz Agata Meble potwierdzają, że planowane są kolenej wspólne działania. Przypomnijmy, że Agata Meble to jeden z największych polskich dystrybutorów i importerów mebli, który działa na rynku od 1952 roku. Obecnie firma może poszczycić się piętnastoma salonami meblowymi, 160 tysiącami metrów kwadratowych powierzchni handlowej, współpracą z najbardziej uznanymi markami meblowymi świata, nowoczesnym systemem zarządzania i zatrudnianiem ponad 1200 pracowników.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/pimedia-dla-agata-meble